Alaus darykla ir tai, kaip alaus daryklos naudoja orą projekto pardavimams

Alaus darykla ir tai, kaip alaus daryklos naudoja orą projekto


Ar galvojate apie savo mėgstamą alaus daryklą ir jos alaus pardavimus, ar galvojate apie orą? Tikriausiai ne.

Tai yra, nebent gyvenate kažkur nepaprastai šalta, lietinga, snieguota ar nepatogiai karšta. Tuomet jums gali kilti klausimas, ar kas nors įsitrauktų į šalčio alaus elementus. Priešingu atveju jūs greičiausiai negalvojate apie orą, išskyrus žinoti, ar jums reikia dėvėti sunkų paltą ar atnešti skėtį į alaus daryklą. Net jei ne, alaus daryklos žino apie orą šiandien ir ateityje.

Galbūt to nesuvokiate, tačiau orai vaidina stebėtinai svarbų vaidmenį ateityje parduodant ir pajamas už alaus daryklas. Kai kurie netgi žvelgia į orų prognozes iki metų ateityje dėl tikėjimo „1 laipsnio galia“, kai tik vieno laipsnio padidėjimas padidins alaus daryklos pardavimus bent 1%.

Oras yra toks didelis dalykas, kad alaus daryklos netgi dirba su oro ekspertais, kad suprastų ateities sąlygų ir temperatūros poveikį. Neseniai „WeatherTrends360“ generalinis direktorius Billas Kirkas pradėjo orų prognozuojamąją paslaugą, skirtą alaus darykloms, vadinamoms alaus daryklomis.

„Alaus daryklos gauna 100% automatizuotą ataskaitą, kuri suteikia vadovybei savo vienos parduotuvės vietą, kad padėtų joms suprasti trumpalaikius ir metų orą per sindikuotą alaus pardavimo prognozę“,-sako Kirkas.

Ataskaita pateikiama kiekvieną rytą 5 val. Ryto el. Paštu. „Jiems taip pat yra svetainės versija. Remiantis šia ataskaita, jie gali priimti sprendimus ir planuoti personalo ir inventorių. “ Metinė šios paslaugos prenumerata yra tik 300 USD.

Jums gali kilti klausimas, koks svarbus oras alaus pardavimui. Na, pasak Kirko, tai labai svarbu. Vienas laipsnis gali pridėti arba pašalinti daug pelno.

„Naudojant alų, paprastai kas 1 laipsnio Farenheito šiltesnis yra 1–2% alaus pardavimas per metus.“ Jis priduria: „Jei 10 laipsnių Farenheitas yra karštesnis nei pernai 10–20% pardavimų padidėjimas“. Tas pats pasakytina apie 10 laipsnių šaltesnį. Pamatysite didelį pardavimų sumažėjimą.

1 laipsnio „Fahrenheit“ pakeitimas daro įtaką tūkstančiams sezoninių kategorijų pardavimų. „Mes tai įrodėme, kai per pastaruosius 22 metus iki pardavimo taško duomenys apie pardavimo duomenis iki nykščio taisyklių yra puikūs pardavimų numatytojai“,-sako Kirkas.

„Apsvarstykite, pavyzdžiui, orų duomenys gali nustatyti, kiek mažiau oro kondicionierių gali būti didelė dėžutės parduotuvė, pavyzdžiui,„ Target “, jei oras yra dešimties laipsnių vėsesnis“, – sako jis.

Kirkas sako, kad nesusijęs su alaus daryba, jo orų prognozavimo paslaugos netgi padėjo miestui sutaupyti pagal jų roko druskos biudžetą, tiksliai numatant, kad jų bendra žiema bus vidutinio sunkumo. „Tai padėjo miestui sukurti žaidimų aikštelę, kuri kadaise jiems nebuvo biudžetas“.

Taigi, kitą kartą apsilankę vietinėje alaus darykloje, negalvokite tik apie tai, ką jie turi čiaupe ir ar parduoda tą per daug vaisių nuo trigubos IPA, ar ne. Pagalvokite apie tai, kaip dabar ir ateityje jie paveiks jų bendrą pardavimą.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -