„Tesla“ paverčia Muską geriausiai apmokamu visų laikų generaliniu direktoriumi, o Fiskeris kandžioja dulkes

0


Sveiki atvykę į „Startups Weekly“ – Haje savaitės santrauka apie viską, ko negalite praleisti iš startuolių pasaulio. Registruotis čia kad kiekvieną penktadienį gautumėte jį į savo pašto dėžutę.

Elonas Muskas ką tik įtikino „Tesla“ akcininkus patvirtinti jo 56 mlrd. O kur geriau pastatyti šį cirką, jei ne Teksasas, kuriame yra daug visko, įskaitant ego? Kai buvo paskelbti balsavimo rezultatai, Tesla Teksaso gigafabriko akcininkai prapliupo plojimais. Tuo tarpu Muskas žongliruoja daugiau kompanijų nei klounas su grandininiais pjūklais ir susiduria su dviem naujais ieškiniais (išskųstas tik kartą per savaitę, skirtas niekšams). O ir pamiršk apie bet kokias išgalvotas ESG iniciatyvas; jie buvo numušti greičiau, nei galite pasakyti „įmonės atsakomybė“. Kam reikalingas tvarumas, kai Elonas šoka ant scenos su 0,7 „Twitter“ vertės grynųjų lagamine?

Įdomiausios savaitės pradžios istorijos

Panašu, kad Henriko Fiskerio gebėjimas kurti automobilius prilygsta tik jo talentui pritraukti įmones į bankrotą. Nepaisant to, kad siekė tapti elektromobilių „Apple“ (su „Magna“ vaidina „Foxconn“), plačiai reklamuojamas „Ocean“ visureigis nuskendo greičiau nei „Titanikas“ dėl programinės įrangos trikdžių, atšaukimų ir daugybės ieškinių dėl citrinų. Dabar, pateikdamas paraišką dėl 11 skyriaus Delavero valstijoje, Fisker svajojo apie revoliuciją automobilių pramonėje, o tik stengėsi neįstrigti su 500 mln. Tai žymi antrąjį Fisker žingsnį bankrutuojant to paties pavadinimo įmonei. Ar jis gali pasiekti tris? Sekite naujienas.

  • Taip, mačiau tą ateinantį: Ar kada nors jautėte, kad jūsų prenumeratos paslaugos rengia sąmokslą prieš jus? Na, „Adobe“ ką tik paragino DOJ, nes tariamai palengvino pabėgimą iš „Alcatraz“, nei atšaukė vieną iš jų prenumeratų.
  • Tu valios žiūrėti mūsų skelbimus: „YouTube“ vėl čia, žmonės. Šį kartą jie stumia savo kovos su skelbimų blokavimo žygį į naujas aukštumas, įterpdami skelbimus serverio pusėje, užtikrindami, kad tie įkyrūs skelbimai jus pasveikintų dar prieš vaizdo įrašui pasirodant jūsų įrenginyje. Ir aš apibendrinau šią istoriją „TechCrunch Minute“ serijoje, jei esate labiau stebėtojas nei skaitytojas.
  • Sukasi ratu: Panašu, kad „Loop“, draudimo startuolis, turintis kilnią misiją nuversti šališkus kainodaros modelius, atsitrenkė į didžiulę lėšų rinkimo sieną. Po 20 mėnesių bandymo (ir nesėkmingai) užsidirbti pinigų, įkūrėjui Johnui Henry teko nepavydėtina užduotis paskelbti apie atleidimus per „Instagram“.
spalvingas paukštis: Adobe Firefly vaizdas
„Adobe“: sukuria gražius AI dalykus, tačiau beveik neįmanoma atsisakyti jos paslaugų.
Vaizdo kreditai: Adobe

Savaitės tendencija: visų žvilgsniai nukreipti į AI

„Apple“ pagaliau nusimetė savo kepurę į AI piktogramų cirką, prisijungdama prie tokių kaip „Google“ ir „OpenAI“ desperatiškai siekdama pavaizduoti AI su logotipu, kuris išvis turi prasmę. Įspėjimas apie spoilerį: jie yra tokie pat nesuprantami, kaip ir visi kiti. Naujasis „Apple“ vaizdo įrašas „Intelligence“ iš esmės yra psichodelinis ratas – palaukite, ne – nuokrypis begalybės simbolis? Tiesą sakant, tai yra „New Siri“. O gal tada, kai jūsų telefono briaunos šviečia kaip nusileidęs ateivių erdvėlaivis. Čia tikras išsinešimas? Niekas nežino, kaip turėtų atrodyti dirbtinis intelektas, bet pamėginkime draugiškas pastelines spalvas ir pavadinkime tai naujovėmis.

Tuo tarpu Ilja Sutskeveris, dirbtinio intelekto specialistas, praėjusį mėnesį nusprendęs, kad OpenAI nebėra pakankamai jaudinantis, su keliais kitais buvusiais OpenAI draugais įkūrė savo verslą, pavadintą Safe Superintelligence Inc. (SSI). Po dramatiško „OpenAI“ pasitraukimo (turbūt dėl ​​to, kaip išvengti „Skynet“ perėmimo), „Sutskever“ stengiasi užtikrinti, kad itin išmanusis AI artimiausiu metu netaptų mūsų valdovu. SSI misija? Subalansuoti neįtikėtiną dirbtinio intelekto pažangą su saugos priemonėmis, kad neliktų pagrindinio vaidmens mūsų pačių „Juodojo veidrodžio“ serijoje.

„Siri“ AI atnaujinimai bus atskleisti WWDC 2024 metu
Žinoma, tai atrodo AI-y, ar ne?
Vaizdo kreditai: Apple

Įdomiausi šios savaitės lėšų rinkimai

Susipažinkite su dinamišku duetu, kuris, atrodo, praleido savo ketvirčio gyvenimo krizę ir iškart pradėjo plaukti grynaisiais. Edwardas Tianas ir Alexas Cui, GPTZero įkūrėjai, yra gyvas įrodymas, kad vidurinės mokyklos draugystė gali sukelti kelių milijonų dolerių vertės įmones. Vos per pusantrų metų jie pavertė savo AI aptikimo startuolį pinigų uždirbimo mašina, kuri lenkia jūsų mėgstamą virusinę programą. Turėdami 10 milijonų dolerių, kuriuos ką tik paėmė iš trokštančių rizikos kapitalo įmonių, kurios negalėjo laukti oficialaus atlyginimo, šie vaikinai ruošiasi sukurti internetą, kuriame vis tiek galėtume pasakyti, ar jūsų esė parašėte jūs, ar „ChatGPT“ nepažįstamasis pusbrolis Cheech.

Minkštas maistas, augalinė mėsa, alternatyvūs baltymai
„Tender Food“ augalinis susmulkintas „kiaulienos“ produktas.
Vaizdo kreditai: Švelnus maistas

Kitos nepraleidžiamos „TechCrunch“ istorijos…

Kiekvieną savaitę noriu su jumis pasidalinti keliomis istorijomis, kurios kažkaip netelpa į aukščiau nurodytas kategorijas. Būtų gaila, jei jų praleistumėte, todėl čia yra atsitiktinis gėrybių krepšys:

  • Taigi, kas atsitiko su Fisker?: Fisker dar kartą įrodo, kad tai mažas variklis, kuris negalėjo. Nepaisant to, kad gamybą perdavė automobilių milžinei Magna ir siekė greito paleidimo, elektromobilių startuolis ignoravo vieną ryškų klausimą: ji nebuvo pasirengusi tapti tikra automobilių kompanija.
  • Sunkūs laikai būti Apple kūrėju: Pasiruoškite išleisti jas savo mėgstamoms trečiųjų šalių programoms, nes „iOS 18“ jau yra ir ji atneša griaunamą kamuolį. Liūdnai pagarsėjęs „Apple“ įprotis „šerlockuoti“ – braukdamas idėjas iš trečiųjų šalių kūrėjų ir jas įterpti į savo operacinę sistemą – programos pajamos gali siekti beveik 400 mln.
  • Vita-minusas: Na, panašu, kad personalizuota vitaminų prenumerata „Care/of“ oficialiai nutraukia veiklą. Bendrovė paskelbė, kad visi abonementai baigsis iki birželio 17 d. Nepaisant to, kad 2020 m. jai buvo skirta 46 mln. USD, o „Bayer“ įpirka buvo 225 mln. USD, ji tiesiog negalėjo įjungti šviesos.
  • Privatumas veikia ne taip: Akinančiame kibernetinio saugumo nesupratimo demonstravime ES įstatymų leidėjai vėl bando išgauti įstatyminį atitikmenį žongliravimui kardadantiais tigrais užrištomis akimis. Meredith Whittaker, „Signal“ prezidentė ir sveiko proto nešėja, sukritikavo naujausią ES planą nuskaityti asmeninius pranešimus, kad būtų galima rasti CSAM, kaip patikimą būdą, kaip išmesti žiniatinklio saugumą po autobusu.



Source link

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - VeidoskaitaTeniso treniruotės -