„SoundCloud“ atidaro savo prekių parduotuvę, leis menininkams kurti savo dizainą
Muzikos srautinio perdavimo paslauga „SoundCloud“ atidarė prekių rinką „SoundCloud Store“. Parduotuvėje bus prekiaujama „SoundCloud“ tematikos gaminiais, tačiau ji taip pat veiks kaip paslauga, skirta menininkams kurti savo dizainą.
Pirmajame parduotuvės leidime yra Wiz Khalifa, Denzel Curry, wolfacejoeyy, Bk The Rula ir Armani White dizainai. Be to, bendrovė bendradarbiauja su pasirinktais „Next Pro“ atlikėjais – „SoundCloud“ mokama paslauga atlikėjams – kad jie galėtų pateikti savo dizainą.
„SoundCloud“ teigė, kad kai atlikėjas pateiks dizainą, bendrovė sukurs jiems maketus, gamins jiems prekes ir išvardins prekes „SoundCloud“ parduotuvėje. Be to, bendrovė rūpinsis šios prekės gerbėjų įtraukimu ir socialine reklama. Šiuo metu paslauga neima iš atlikėjų jokio mokesčio, perleisdama 100% pardavimo pelno.
Socialinės platformos nori pasiūlyti menininkams ir kūrėjams būdus parduoti daiktus ir užsidirbti pinigų. Tiek „Spotify“, tiek „Amazon Music“ siūlo atlikėjams parduoti prekes. Nors „Spotify“ turi įrankių, leidžiančių atlikėjams savo puslapiuose talpinti savo prekių katalogą, „Amazon Music“ susisiekė su Bandsintown dėl panašių paslaugų.
Kita vertus, „TikTok“ ir „YouTube“ turi įrankius, leidžiančius kūrėjams pažymėti produktus vaizdo įraše ir uždirbti per filialų pardavimo sistemą.
Šiuo metu „SoundCloud“ pranešė, kad pristatymo metu parduotuvė bus atidaryta gerbėjams JAV, Kanadoje ir Europoje.
Per pastaruosius metus bendrovė pristatė daugybę įrankių, skirtų atlikėjams, kad padidintų gerbėjų įsitraukimą, įskaitant analizę, kad suprastų jų klausytojų bazę ir galimybę tiesiogiai susisiekti su gerbėjais.