Londono tranzito agentūra atsisako teiginių, kad „nėra įrodymų“ apie klientų duomenų vagystę po įsilaužimo
Kibernetinė ataka, sukėlusi JK sostinės tranzito sistemą valdančios vyriausybės įstaigą Transport for London (TfL), tęsiasi jau antrą savaitę. Nors tranzito sistema veikia ir jai kibernetinis incidentas nedaro įtakos, kai kurios TfL internetinės ir skaitmeninės klientų tarnybos lieka neprisijungusios.
Trumpai atnaujindama savo kibernetinių incidentų puslapį, TfL teigė ir toliau sprendžianti „vykstantį“ incidentą. Atnaujinimas pašalino eilutę, kuri anksčiau sakė: „nėra įrodymų, kad bet kokie klientų duomenys buvo pažeisti“, ir pakeista žodžiais „mums labai svarbus mūsų sistemų ir klientų duomenų saugumas“.
„TechCrunch“ penktadienį paklausė TfL, ar organizacija turi techninių priemonių, pvz., žurnalų, kad nustatytų, kokie klientų ar darbuotojų duomenys buvo išfiltruoti iš jos sistemų. Atstovas spaudai tuo metu atsisakė atsakyti ir, antradienį susisiekęs su „TechCrunch“, iš karto nekomentavo atnaujinimo.