Canoo iškėlė du tiekėjų ieškinius, nes paskutinis likęs vienas iš įkūrėjų pasitraukia

Canoo iškėlė du tiekėjų ieškinius, nes paskutinis likęs vienas iš


Elektromobilių startuolis „Canoo“ sulaukė dviejų naujų ieškinių iš tiekėjų, susijusių su jos elektromobilius varančiomis pavaromis, praėjus vos kelioms savaitėms po to, kai bendrovė pradėjo esminę reorganizaciją, apimančią ir jos vyriausiojo technologijų pareigūno pasitraukimą.

„TechCrunch“ sužinojo, kad „Canoo“ taip pat išsiskyrė su vyresniuoju pažangiosios transporto priemonių inžinerijos direktoriumi Christophu Kuttneriu, kuris buvo paskutinis įkūrėjas iš devynių žmonių, sukūrusių startuolį 2017 m. pabaigoje.

Kuttneris buvo vienas iš devynių įkūrėjų, kurie 2017 m. pabaigoje atsiskyrė nuo Faraday Future, kad įkurtų Evelozcity, pirminį Canoo įsikūnijimą. Šie įkūrėjai nuolat pasitraukė iš įmonės prieš, per ir po jos perėjimo iš privataus startuolio į viešai parduodamą įmonę 2020 m. pabaigoje, kai ji susijungė su specialios paskirties įsigijimo bendrove.

Kuttneris ir Canoo iš karto neatsakė į prašymus pakomentuoti.

Tiekėjų ieškiniai, kurie abu buvo pateikti rugsėjį Oklando apygardos apygardos teismui Mičigano valstijoje, buvo pateikti tuo metu, kai „Canoo“ atsitraukia iš savo pradinės Kalifornijos būstinės ir vis daugiau dėmesio skiria savo veiklai Teksase ir Oklahomoje, o kartu su potencialiais klientais JK ir Viduriniai Rytai. Visa tai daro turėdamas ribotą biudžetą. 2024 m. birželio 30 d. bendrovė pranešė apie šiek tiek daugiau nei 19 milijonų JAV dolerių grynųjų pinigų, iš kurių 4,5 milijono JAV dolerių buvo neapribota.

Dvi įmonės, pateikusios ieškinį „Canoo“, yra „Jing-Jin Electric North America“ ir „Dana Limited“. Canoo pasinaudojo Jing-Jin arba JJE, kad suprojektuotų ir pagamintų elektrinius variklius EV startuolių transporto priemonėms. JJE tvirtina, kad Canoo nesumokėjo už variklius ir 2023 m. rugpjūčio mėn. buvo skolinga daugiau nei 1,4 mln. klausimai ir veiksniai, visiškai nesusiję su JJE.

2023 m. lapkričio mėn., remiantis skunde, JJE ir Canoo sudarė grąžinimo planą, kad viską ištaisytų. JJE sako, kad „Canoo“ atliko pirmuosius tris mokėjimus, kurių bendra suma buvo 851 013 USD, ir papildomą 120 649,23 USD mokėjimą. Tačiau JJE sako, kad mokėjimai netrukus sustojo, nepaisant to, kad Canoo liko skolingas dar 446 692,77 USD. JJE sustabdė visus Canoo darbus 2024 m. birželio mėn. ir sako, kad elektromobilių startuolis nustojo reaguoti.

Tuo tarpu „Dana Limited“ teigia, kad 2022 m. vasario mėn. sudarė susitarimą su „Canoo“ dėl bendro „Canoo“ transporto priemonių pavaros agregato projektavimo ir kūrimo. „Dana Limited“ teigia, kad pagal susitarimą „Canoo“ privalėjo kompensuoti tiekėjui visas išlaidas, patirtas, jei EV paleidimo transporto priemonės gamyba buvo atidėta daugiau nei trims mėnesiams.

„Canoo gamyba ir darbas pagal Sutartį buvo gerokai atidėtas“, – skunde rašo „Dana Limited“. Tiekėjas dabar tvirtina, kad „Canoo“ nesumokėjo dviejų 4,3 mln. USD išlaidų susigrąžinimo, nepaisant to, kad 2023 m. pabaigoje ir 2024 m. buvo išsiųsti keli pranešimai elektromobilių startuoliui.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -